Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” у Вас є 14 днів, щоб повернути або обміняти товар, якщо він Вам з якихось причин не підійшов.

Необхідні умови, які необхідно виконати, щоб повернути/обміняти товар

Товар неналежної якості – це товар, у якого авторизованим сервісним центром Apple Center було виявлено суттєвий недолік, підтверджений актом чи висновком.

Істотний недолік – це недолік, при якому немає можливості використовувати товар за прямим призначенням, при цьому він виник не з вини покупця. Також ним може бути недолік, який з’являється після його попереднього усунення з незалежних від покупця причин. Істотний недолік повинен мати хоча б одну ознаку:

  1. Його неможливо усунути
  2. На його усунення потрібно понад 14 днів
  3. Товар став суттєво іншим, яким він передбачений договором

Обов’язкові умови для товарів належної якості

  • Переконайтеся, що минуло не більше 14 днів з моменту покупки
  • Усі комплектуючі повинні бути в наявності
  • Повинні бути відсутні ознаки використання, потертості та пошкодження.

  • Перевірте, що у вас зберігся розрахунковий документ, який підтверджує операцію купівлі товару (акт приймання-передачі, розрахункова накладна, чек)

Обов’язкові умови для товарів неналежної якості

  • Усі комплектуючі повинні бути в наявності
  • Перевірте, що у вас зберігся розрахунковий документ, який підтверджує операцію купівлі товару (акт приймання-передачі, розрахункова накладна, чек)
  • У Вас має бути акт або висновок від сервісного центру про наявність суттєвого недоліку
  • Наявність правильно заповненого гарантійного талону на товар
  • Повинна бути складена заява на обмін чи повернення коштів

Інструкція з обміну та повернення товару

1. Якщо вам потрібна докладна інформація, ви можете звернутися до нас

За телефонами

За адресою м. Кропивницький, вул. Театральна, 27

2. Вам слід підготувати такі необхідні документи

  • Розрахунковий документ, отриманий від продавця (розрахункова накладна, чек, акт приймання-передачі та ін.)
  • Документ, який може підтвердити вашу особу
  • Гарантійний талон
  • Якщо покупка здійснювалася за допомогою банківської картки, необхідно мати при собі її реквізити

3. Передати товар для обміну/повернення

4. Після перевірки факту купівлі, якості товару, комплектації та виконання інших умов, відповідно до закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти куплений товар на інший або повернути витрачені на купівлю кошти

Причини відмови в обміні/поверненні товару

  1. Товар відноситься до списку товарів, які не підлягають обміну/поверненню
  2. Пройшло більше 14 днів з моменту покупки
  3. У товару є сліди використання, механічні пошкодження, в тому числі потертості, подряпини та ін.
  4. Товар не працює (не вмикається, пошкоджено)
  5. Неповна комплектація
  6. Порушена цілісність упаковки (сам факт розтину не є порушенням цілісності)
  7. Відсутні або зірвані заводські/гарантійні пломби, маркування або серійний номер